Witaj na ybk-players.pl - forum fanów gier!

Aktualnie przeglądasz forum jako GOŚĆ, dołącz do Nas już teraz!

 Ogłoszenie 



Poprzedni temat «» Następny temat
Bambusiarstwo jednego z adminow
Cry  Wysłany: 2019-06-28, 22:53   Bambusiarstwo jednego z adminow
10 level


Nick Origin: Crybabe1977
Wiek: 19
Dołączył: 28 Paź 2015
Posty: 96
Skąd: Lębork, Pomorskie
#1
zaczelo sie od samego pomyslu wbicia na kanal do paru osobnikow z pytaniem czy ktos by nie chcial zagrac w pubg (bylo nas 3), otoz osoby te przebywaly na kanale pubg - team2, przypuszczalem ze grali w csgo wiec zartobliwie zapytalem ze " czego siedzicie na kanale pubg team 2 jak w csa gracie" - po tym otrzymalem kicka od P. Gacka - powod - spierdalaj.
powrocilem na ten kanal z pytaniem do P. Gacka "czego kurwa kickujesz dziadu" po czy zostalem zbanowany przez szanownego admina P. xNicponia - powod - Język. Niedowierzajac co sie wlasnie stalo, chcialem wejsc na whatsuppa zapytac o co chodzi, nie moglem bo zostalem wyrzucony, ponownie przez P. Gacka

Nie rozumiem dlaczego zostalem zbanowany za """""język""""" skoro w poprzednim kicku otrzymalem powod """""spierdalaj"""""

[ Dodano: 2019-06-28, 23:02 ]
+ po dolaczeniu po kicku powiedzialem cos w stylu " no dawaj zbanuj mnie teraz "
szczerze nie wierzylem ze to zrobi

XD.png
Plik ściągnięto 1092 raz(y) 4,58 KB

 
 
digitalled Wysłany: 2019-06-29, 01:21   

35 level


Nick Origin: digitalled
Nick Steam: digitalled
Dołączył: 11 Paź 2015
Posty: 293
Skąd: inąd
#2
ban z dupy
 
 
19_Ptoku_20  Wysłany: 2019-06-29, 01:39   
5 level


Nick Origin: 19_Ptoku_89
Wiek: 30
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 73
Skąd: Chorzów
#3
Potwierdzam
_________________
Ptoku
 
 
MisTic_  Wysłany: 2019-06-29, 02:00   
25 level


Nick Origin: misty1002
Nick Steam: mistic012
Wiek: 22
Dołączyła: 18 Sty 2017
Posty: 188
Skąd: Tarnów
#4
Niech admini uzasadnią swoje zachowanie i tyle. Bo jak na razie nie wygląda to fajnie, że banujecie ludzi za byle co.
 
 
Carrinka  Wysłany: 2019-06-29, 03:01   

15 level


Wiek: 35
Dołączyła: 02 Kwi 2016
Posty: 114
Skąd: Gdańsk
#5
Raz dostales pernamentnego bana za zwyzywanie Destiny od kurew itp. i Janusza i za pare innych jeszcze wystepkow. Zmienil się adres tsa nie wiem skad go wytrzasnales, przyszles dostales prawa nie wiem od kogo po mimo tego ze nawet nie przeprosiles za swoje wcześniejsze zachowanie i nie zapytales czy możesz tutaj siedzieć z nami, każdy potraktowal Ciebie mimo wszystko zyczliwie dając szanse na rehabilitacje a nie każdy taka szanse dostal. Niestety nie wyciagneles zadnych wnioskow z poprzedniej sytuacji dalej masz lecewazacy stosunek i odzywki do osob grubo starszych od Ciebie, nie wiem czy tak tez się odzywasz do swoich rodzicow czy nie, jak do osob tutaj bedacych zapewne niejednokrotnie w wieku Twojej mamy czy taty. Do osob starszych od Ciebie o 15,20, 25 czy 30 lat odzywasz się jak do gowniazy jakiś ,bezczelnie, arogancko i wulgarnie. Zabijanie po 15 czy 20 typa kultury osobistej i szacunku do starszych nie wyrobi a ty po prostu tego nie masz. Duza roznice stanowią szydercze żarty miedzy nami a zwyczajnym brakiem kultury i ogłady z Twojej strony do ludzi siedzących na tsie. Nazbieralo się tego trochę i nie wiele wystarczylo zebys odpalil kogos i stało się dostales bana za calokrztalt co tu więcej będę pisać...….

Ban może i zdupy w danej chwili ale po dluzszej analizie Twojego come backu po 3 latach uzasadniony bo dalej ten sam 16 latek z niewypazona morda, bez ogłady i z brakiem szacunku do innych oprócz samego siebie ……..
Ostatnio zmieniony przez Carrinka 2019-06-29, 03:08, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
digitalled Wysłany: 2019-06-29, 08:58   

35 level


Nick Origin: digitalled
Nick Steam: digitalled
Dołączył: 11 Paź 2015
Posty: 293
Skąd: inąd
#6
Carr, nie chcę tutaj nikogo bronić, ale zgadzam się tylko z jedną Twoją kwestią dotyczącą przeprosin (za poprzedniego permanenta) osób ... których już dawno z nami nie ma. Wiem, że w naszym klanie 80-90% osób nie lubi Cry za sposób bycia, żarty, nadpobudliwość i gry na poziomie wysoko odstającym od reszty, ale nie jest to chyba powód do zamykania przed nim drzwi. Wchodząc wczoraj na kanał PUBG2 odczułem wrażenie, że wszyscy byliście nakręceni i czekający na najmniejszy impuls którym okazało się pytanie czy dołączy ktoś na czwartego do PUBG. Jeżeli gracie jakieś turnieje to idźcie sobie na turniejowy i siedźcie tam w spokoju tak jak my od 19:00 do ~21:00. Równie dobrze należało było kicknąć młokosa Froozena za późniejsze teksty do Ptoka. Podobne nakręcenie słyszałem kiedyś od Implanta, jak wszedł najebany na kanał i z niewyjaśnionych przyczyn zachowywał się w stosunku do jednego z nas jak naćpany sebix. Jeżeli większością głosów władz podjęliście decyzję o usunięciu Cry/CancerJeżyka z naszych progów to OK, napiszcie to. Osobiście głosowałbym inaczej.
 
 
Stacz13  Wysłany: 2019-06-29, 09:58   

30 level


Wiek: 35
Dołączył: 04 Kwi 2016
Posty: 202
Skąd: Warszawa
#7
Swoją drogą świetny dobór nazwy tematu, do rozpoczęcia dojrzałej rozmowy <okok>
_________________
Zdanie poniżej jest prawdziwe.
Zdanie powyżej jest fałszywe.
 
 
Carrinka  Wysłany: 2019-06-29, 10:51   

15 level


Wiek: 35
Dołączyła: 02 Kwi 2016
Posty: 114
Skąd: Gdańsk
#8
digitalled napisał/a:
Carr, nie chcę tutaj nikogo bronić, ale zgadzam się tylko z jedną Twoją kwestią dotyczącą przeprosin (za poprzedniego permanenta) osób ... których już dawno z nami nie ma. Wiem, że w naszym klanie 80-90% osób nie lubi Cry za sposób bycia, żarty, nadpobudliwość i gry na poziomie wysoko odstającym od reszty, ale nie jest to chyba powód do zamykania przed nim drzwi. Wchodząc wczoraj na kanał PUBG2 odczułem wrażenie, że wszyscy byliście nakręceni i czekający na najmniejszy impuls którym okazało się pytanie czy dołączy ktoś na czwartego do PUBG. Jeżeli gracie jakieś turnieje to idźcie sobie na turniejowy i siedźcie tam w spokoju tak jak my od 19:00 do ~21:00. Równie dobrze należało było kicknąć młokosa Froozena za późniejsze teksty do Ptoka. Podobne nakręcenie słyszałem kiedyś od Implanta, jak wszedł najebany na kanał i z niewyjaśnionych przyczyn zachowywał się w stosunku do jednego z nas jak naćpany sebix. Jeżeli większością głosów władz podjęliście decyzję o usunięciu Cry/CancerJeżyka z naszych progów to OK, napiszcie to. Osobiście głosowałbym inaczej.



Digi tu nie chodzi o poziom gry jaki reprezentuje zajebiscie ze wymiata, wiekszosc z Was wymiata i to nigdy nie bylo dla mnie i mysle ze dla wielu wyznacznikiem wartosciowosci danej osoby. Jakbym miala isc takim tokiem rozumowania to juz dawno sama powinnam opuscic pluton jak i pare innych osob tu chodzi poprostu o jego zachowanie i glupie teksty oraz brak szacunku do ludzi grubo starszych od niego no halo chyba jeszcze jakies resztki z zasad panujacych w Yebakach sie uchowaly..... To raczej Cry mysli ze skoro potrafi 10 czy 15 wypierdzielic typow w pubg w kosmos moze sobie pozwolic na bycie chujem w stosunku do innych .... Nawet teraz mogl napisac ze sorry nie potrzebnie podjudzilem moglem zamknac jape chce poprostu z Wami moc pograc w pubg i mysle ze wygladalo by to zupelnie inaczej niz napierdalanie postu na forum tak samo jak to robil po zbanowaniu pierwszym gdzie zwyzywal Destiny nie widzac swojej winy w swoim zachowaniu tylko oskarzajac i obwiniajac innych za cala sytuacje. Skrabi tez wymiatal i wymiata ale porownujac jego zachowanie z Cry to jak niebo i ziemia a mlodszy od cry jest....
 
 
xNicpon  Wysłany: 2019-06-29, 12:17   
40 level


Nick Origin: xNicpon
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 355
Skąd: indziej
#9
Czuje się wywołany do tablicy... wypowiem się jak wrócę do domu bo teraz szkoda mi czasu... tym bardziej na temat posta, który utwierdził mnie o słuszności podjętej decyzji...
_________________
Ostatnio zmieniony przez xNicpon 2019-06-29, 12:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PlugawySzyderca  Wysłany: 2019-06-29, 12:41   
70 level


Nick Origin: PlugawySzyderca
Wiek: 31
Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 790
Skąd: z nienacka
#10
Widzę tu dwa obozy. Digiego który opierdala Cry'owi petardę żeby z nim grał bo K/D ratio roś nie i można sobie na watsupie poszpanować kurczakami i Carrinke irracjonalnie uprzedzoną do tego młodego człowieka. Nie wiem kto wygra ale lecę do biedry po top chipsy i popcorn.
 
 
diabel  Wysłany: 2019-06-29, 15:10   
20 level


Wiek: 42
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 145
Skąd: Bielsko - Biała
#11
powiem jeszcze raz Ts ma taką zajebistą funkcję z której czasem warto korzystać sami domyślcie się jaką.
<lol>
 
 
gacek  Wysłany: 2019-06-29, 15:34   Re: Bambusiarstwo jednego z adminow
1 level


Nick Origin: gacuch88
Wiek: 31
Dołączył: 19 Lut 2015
Posty: 28
Skąd: Nottingham
#12
Cry napisał/a:
zaczelo sie od samego pomyslu wbicia na kanal do paru osobnikow z pytaniem czy ktos by nie chcial zagrac w pubg (bylo nas 3), otoz osoby te przebywaly na kanale pubg - team2, przypuszczalem ze grali w csgo wiec zartobliwie zapytalem ze " czego siedzicie na kanale pubg team 2 jak w csa gracie" - po tym otrzymalem kicka od P. Gacka - powod - spierdalaj.
powrocilem na ten kanal z pytaniem do P. Gacka "czego kurwa kickujesz dziadu" po czy zostalem zbanowany przez szanownego admina P. xNicponia - powod - Język. Niedowierzajac co sie wlasnie stalo, chcialem wejsc na whatsuppa zapytac o co chodzi, nie moglem bo zostalem wyrzucony, ponownie przez P. Gacka

Nie rozumiem dlaczego zostalem zbanowany za """""język""""" skoro w poprzednim kicku otrzymalem powod """""spierdalaj"""""

[ Dodano: 2019-06-28, 23:02 ]
+ po dolaczeniu po kicku powiedzialem cos w stylu " no dawaj zbanuj mnie teraz "
szczerze nie wierzylem ze to zrobi


Po pierwsze wszedles na kanal i kicka dostales za głupie teksty blablablaablabla itp., po drugie jak wróciłeś na kanał to nie powiedziałeś "czego kurwa kickujesz dziadu" tylko "daj mi bana cwaniaczku" i od razu uciekłeś z kanalu. Na whatsup'a dostęp mają tylko klanowicze, a jako że nie jesteś klanowiczem zostałeś grzecznie usunięty. Nie masz szacunku do starszych i nigdy go nie miałeś. Dla mnie temat skończony.
 
 
abramacabra  Wysłany: 2019-06-29, 20:16   

making things happen since 1983


Nick Origin: abramacabra
Wiek: 36
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 281
Skąd: Lublin
#13
Jak wiecie nie należę ani do fanklubu, ani do hejterów Cry'a. Natomiast nie przypominam sobie banów bez uprzedniego głosowania. Oczywiście, że trudno przypasować wszystkim (poza mną chyba nie ma w YBK człowieka, którego wszyscy uwielbiają), ale jak kiedyś Kowal wypowiadał się "nieelegancko", po prostu wyciszyłem go na TS.
_________________
Nie trzeba być większym, żeby wygrać - wygrywali mali,
Nie trzeba siać strachu, by Cię szanowali.
Ostatnio zmieniony przez abramacabra 2019-06-29, 20:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
xNicpon  Wysłany: 2019-06-30, 01:17   
40 level


Nick Origin: xNicpon
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 355
Skąd: indziej
#14
Sorry Koledzy i Koleżanki... ale za bardzo jestem w stanie wskazującym żeby się wypowiedzieć, zatem zrobię w następnej wolnej chwili... która nastąpi w czasie nieokreślonym, gdyż zmarł mi ojciec i mam ważniejsze sprawy na głowie...
_________________
 
 
digitalled Wysłany: 2019-07-04, 16:13   

35 level


Nick Origin: digitalled
Nick Steam: digitalled
Dołączył: 11 Paź 2015
Posty: 293
Skąd: inąd
#15
Jestem za głosowaniem w sprawie Cry'a poprzedzoną wcześniejszą rozmową z nim wszystkich albo większości adminów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
29 użytkowników przeczytało ten temat:
Carrinka, barok2003, Trojan, abramacabra, Stacz13, Kusha, Riddick30, Gal, xNicpon, MAXXBF4, X_Skibob_X, diabel, JohnQ, PlugawySzyderca, 19_Ptoku_20, Bagin, Adamski, vulgario, MisTic_, gacek, Jagusz, digitalled, Saickly, irekzagan, Revan2000s, Cry, Feldegast, Bahus, wlprzemek,

byPrzemo phpBB2 Serwery TeamSpeak3 Voice VPS Domeny Hosting VPS
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Projekt: d!r3k
Realizacja: Nexer008
Modyfikacja: wlprzemek [ admin@ybk-players.pl ] ® 2014 - 2019