Witaj na ybk-players.pl - forum fanów gier!

Aktualnie przeglądasz forum jako GOŚĆ, dołącz do Nas już teraz!

 Ogłoszenie 



Poprzedni temat «» Następny temat
Windows 10 i telemetria...
wlprzemek  Wysłany: 2017-04-05, 23:08   Windows 10 i telemetria...

No Pojazdy


Nick Origin: wlprzemek
Nick Steam: wlprzemek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 709
Skąd: Gdańsk
#1
Znalazłem fajny artykuł gdzie można się dowiedzieć co Microsoft poprzez Windowsa 10, zbiera od Nas użytkowników...

Microsoft pokazał, jakie dane zbiera dzięki telemetrii w Windowsie 10

Windows 10, version 1703 Diagnostic Data
_________________

Skype
 
 
 
Bahus  Wysłany: 2017-04-06, 21:46   

100 level
no pain no game... hardware maniac


Nick Origin: bahuspl
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 1108
Skąd: Sosnowiec
#2
Krótko ... o QRWA™ ... dobrze że da się to gówno zablokować.

Przykładowo:
http://winaero.com/blog/h...-in-windows-10/
_________________

Ostatnio zmieniony przez Bahus 2017-04-06, 21:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
wlprzemek  Wysłany: 2017-04-06, 21:55   

No Pojazdy


Nick Origin: wlprzemek
Nick Steam: wlprzemek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 709
Skąd: Gdańsk
#3
Albo takie narzędzie Destroy Windows 10 Spying
_________________

Skype
 
 
 
sledziona  Wysłany: 2017-04-07, 12:17   
30 level
sledziona


Nick Origin: sledziona
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 243
#4
ja tego....spybot antybekon
Kod:
https://www.safer-networking.org/spybot-anti-beacon/
 
 
 
Leviatanm86  Wysłany: 2017-04-07, 13:18   

20 level


Nick Origin: Leviatanm86
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 128
Skąd: Katowice
#5
Ludzie żyjemy w czasach gdy każda korporacja zbiera informacje o użytkownikach.

Bo przecież fajnie sobie sprawdzić gdzie są korki w Google maps, albo zlokalizować zgubiony telefon.
_________________
 
 
sledziona  Wysłany: 2017-04-07, 15:01   
30 level
sledziona


Nick Origin: sledziona
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 243
#6
Leviatanm86 napisał/a:
Ludzie żyjemy w czasach gdy każda korporacja zbiera informacje o użytkownikach.

Bo przecież fajnie sobie sprawdzić gdzie są korki w Google maps, albo zlokalizować zgubiony telefon.


pozatym...człowiek uczciwy nie ma sie czego obawiać :)

PIS4ALL
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
19 użytkowników przeczytało ten temat:
Halurek, Leviatanm86, Kusha, MisTic_, wiktorw1112, Bagin, YmoN, digitalled, irekzagan, GrzechuPL, Revan2000s, Bahus, Zbychu, Destiny, sledziona, killeq, Carrinka, xNicpon, wlprzemek,

byPrzemo phpBB2 Serwery TeamSpeak3 Voice VPS Domeny Hosting VPS
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Projekt: d!r3k
Realizacja: Nexer008
Modyfikacja: wlprzemek [ admin@ybk-players.pl ] ® 2014 - 2018